MO13 Kampioen !

Zaterdag 18 November was het dan zover dat de meiden van MO13 kampioen konden worden. Na het hele seizoen nog geen wedstrijd te hebben verloren moest het zaterdag gebeuren tegen de Nr. 2 in de competitie.

In alle vroegte werd er afgereisd naar Meppel. Gevolgd door enthousiaste supporters.  Om 8.45 uur klonk het fluitsignaal waarmee de wedstrijd tegen Alcides kon beginnen. Van beide kanten werd er goed gevoetbald en dat leverde over en weer kansen op. Gelukkig viel na goed samenspel in de 10e minuut de 1-0 voor Dwingeloo. Niet veel later gevolgd door de 2-0, Dit was tevens de ruststand.
Supporters hadden amper de koffie op of de 3e en 4e goal waren al een feit.  Alcides wist nog van geen opgeven en scoorde ook nog 2 keer. Met de score van 5-2  was het kampioenschap beklonken.  Juichend en door en erehaag  gemaakt door de sportieve meiden van Alcides gingen ze van het veld.
Gehuldigd door de supportersvereniging en getrakteerd op een dikke chocoladereep werd de terugreis naar Dwingeloo ingezet. In Dwingeloo stond een trekker met wagen klaar voor een rondje door heel het dorp.  Al toeterend en zingend werd het kampioenschap gevierd en afgesloten met een patatje en feestmuziek in de kantine.

René, Britt, Merel, Janella , Tess, Chantal, Esmee, Jet, Noreen en Susan Super gespeeld en op naar meer succes.