Trainers Friso Bakker en Jantinus de Vries blijven bij VV Dwingeloo

Tijdens de goed bezochte nieuwjaarsreceptie van VV Dwingeloo hebben de trainers van Dwingeloo 1 en 2 hun verbintenis aan de club verlengd.

Friso Bakker, de jonge en ambitieuze trainer van Dwingeloo 1, kende met zijn team een moeilijke  start maar bleef vervolgens ongeslagen tot aan de winsterstop. Bakker wil de stijgende lijn uiteraard graag doorzetten, en ziet dat goede perspectief in de 2e seizoenshelft en ook in het volgende seizoen. Met de minst gepasseerde verdediging met slechts 6 tegentreffers tot nu toe staat Dwingeloo op dit moment op een 5e plaats in de 3e klasse D. Het scorend vermogen van het team moet echter beter. Wanneer meer van de vele kansen benut worden ziet de toekomst er prima uit voor de rood-witten.
Ook Jantinus de Vries blijft VV Dwingeloo trouw. De trainer van Dwingeloo 2 legt de focus op de goede teamgeest, en kijkt al graag vooruit naar het nieuwe seizoen met zijn team