Opbrengst bloemetjesmarkt gaat naar verbouw kleedkamers

Op zaterdag 12 mei (de dag voor moederdag) houdt de supportersvereniging weer haar jaarlijkse bloemetjesmarkt op de Brink in Dwingeloo.

De volledige opbrengst van de bloemetjesmarkt zal dit jaar beschikbaar gesteld worden aan VV Dwingeloo ten behoeve van de verbouw van de kleedkamers. Reden temeer om dit jaar de éénjarige bloemetjes voor uw balkon of tuin te kopen op de bloemetjesmarkt.

Degenen die de flyer tijdens de bloemetjesmarkt inleveren bij één van de verkopers, maken tevens kans op een gratis stamfuchsia of stammargriet.
Om u alvast te orienteren op het aanbod, staan hieronder de flyer en de prijslijst.