Johan Huls nieuwe trainer O19 v.v. Dwingeloo

Johan Huls uit Erica is komend seizoen de nieuwe trainer van de jeugd onder 19. Hij is de opvolger van Rob Vliek die als trainer aan de slag gaat bij het eerste seniorenteam van zaterdag 3e klasser FC Grootegast.

Johan Huls is zelf actief geweest als voetballer in zijn woonplaats Erica, waar hij als jeugdtrainer bij diverse teams zijn eerste trainingservaring heeft opgedaan. Ook is hij als jeugdtrainer bij de A junioren van Zwartemeerse Boys actief geweest. Aansluitend heeft Johan ook bij de senioren de tweede selecties getraind van SC Rouveen en Gomos (Norg) en de eerste selectie van HHcombi (Hooghalen / Hijken).

Het afgelopen seizoen had Johan qua voetbaltraining een druk bezette week: trainer van de tweede selectie van HODO (Hollandscheveld) en jeugdtrainer van o17 van v.v. Sweel (Zweeloo).

Voor het komende seizoen concentreert Johan zich op één team: het talentvolle o19 team uitkomend in de 1e klasse.

De jeugdcommissie wenst Johan veel succes en plezier bij onze vereniging en hoopt op een prettige samenwerking waarbij plezier én ontwikkeling (individueel en team) de voornaamste doelstellingen zijn.