Dwingeloo JO15-1 kampioen!

Zaterdag 18 mei heeft Dwingeloo JO15-1 het kampioenschap behaald door een glansrijke overwinning op Zuidlaren.

In het laatste duel van het seizoen wist de koploper er een vermakelijke wedstrijd van te maken. Als snel viel de eerste goal, en was de ban gebroken. Het massaal toegestroomde publiek kreeg vervolgens leuk voetbal en veel doelpunten te zien van het team van de trainers Thijs Vos en Derk Dekker. Op een zonovergoten sportpark De Hulsebosch werd het uiteindelijk maarliefst 10-1 voor de roodwitten, en kon het kampioensfeest uitgebreid gevierd worden.
Dit uiteraard met o.m. bloemen van de supportersvereniging en medailles en patat van de jeugdcommissie.