Stephan de Beeld wint onderling darttoernooi Dwingeloo 2

De 1e seizoenhelft van het seizoen 2023-2024 werd door Dwingeloo 2 afgesloten met een onderling darttoernooi in de kantine van de club.

16 deelnemers streden onder het genot van een drankje en lekkere hapjes van “De Proeverij” om de felbegeerde titel en uiteindelijk werd Stephan de Beeld glorieus winnaar door Frits Nijstad met 4-0 in legs te verslaan in de finale, waardoor de wisselbeker in het bezit kwam van Stephan.

De troostfinale van de verliezersronde tussen Robert Mulder en William Fledderus werd door eerstgenoemde met 3-1 in legs gewonnen. Al met al een zeer geslaagde gezellige avond voor herhaling vatbaar.