Nieuwjaarsreceptie 6 januari 2024

Beste leden en andere betrokkenen bij de vv Dwingeloo,

Binnenkort is het weer tijd om het nieuwe jaar feestelijk in te luiden en samen terug te kijken op een succesvol en sportief jaar bij vv Dwingeloo. Graag nodigen wij jullie samen met je partner en/of kinderen uit voor onze nieuwjaarsbijeenkomst op zaterdag 6 januari vanaf 16.00 uur.

Om 16.30 uur heffen we het glas en kijken we terug op 2023 én blikken we ook vooruit naar het jaar 2024. Er wordt gezorgd voor een klein hapje en drankje.

Als het weer het toelaat zal de verlichting op veld 2 aangaan, zodat de jeugd ook de gelegenheid heeft om een balletje te trappen. Het einde van de receptie is om 18.30 uur.

We hopen jullie allemaal te zien in onze kantine!

Sportieve groet,

Bestuur vv Dwingeloo