Jo11-3 vs Wijster JO11-2

Dwingeloo JO11-3
Wijster JO11-2
17-09-2016

De 1e wedstrijd van het seizoen is begonnen.
Om negen uur in de ochtend klonk het fluitsignaal waarna er zich een prachtige wedstrijd voltrok onder toeziend oog van leiding en ouders. JO11-3 voorheen E3 is een nieuw geformeerd team.

Het was dan ook fantastisch om te zien hoe de jongens door veel over te spelen, meteen al druk wist te zetten op het doel van de tegenstanders.

De spitsen Tom en Daan speelde veel over en communiceerde goed met onze middenvelders,Mees, Mike, Jasper, Tim en Hendrik. Ook onze verdediging, Wilfred, Kees en Gerko schoven goed op naar het middenveld waardoor Wijster er niet of nauwelijks nog aan te pas kwam. onze keeper Tygo had het daardoor erg rustig!
In de eerste helft resulteerde het goede spel in 4 goals, 2 keer Tom, 1 keer Mees en 1 keer Daan.

Met een 4-0 ruststand ging onze jongens vol vertrouwen de tweede helft in. En pakte de draad meteen weer op.
Met leuk combinatie voetbal werd er nog 6 keer gescoord!
3 keer door Daan, 2 keer Mees en ook Tom trof nogmaals het doel.

Eindstand 10-0!

Een prachtig begin van het nieuwe seizoen.